31 prosince 2023

Šťastný nový rok 2024

Užijte si poslední den v roce a v tom novém  zdraví a štěstí ať je více.  
Děkuji za návštěvu všem, kteří se zastavili a třeba ještě v příštím roce zastaví. 

 

6 komentářů:

  1. Tak to je zajímavé. Už hezkou chvíli se pokouším vložit komentář na tom druhém blogu a nejde tam účet Google. Tady to naskočilo okamžitě.
    Tak se vyjádřím k tomu textu "S foťákem...". Máte ve ValMezu krásnou výstavu, teď je jich na různých místech docela dost. Přečetla jsem si i článek a opravdu letos je 800. výročí českého betlémářství. Také mě to zajímá, navštívili jsme výstavu betlémů v Havířově (mám to na blogu) a ještě je tradiční na slezskoostravském hradě. Ten je ve Slezsku, za řekou, tak nepatří mezi největší na Moravě 💥. Ještě se chystáme na dvě výstavy do Ostravského muzea, ale to je do 28. 1., tak nemusíme spěchat. Koukám, ta vaše je do Hromnic, budu se těšit na tvé fotky.
    Děkuji za pěkná přání, já přeji veselého Silvestra 🥂 a do nového roku hlavně zdraví, klid a pohodu. No a jako zahrádkářce přeji, ať Ti tam krtek moc neryje, elektrika na zahradě funguje a vláhy tak akorát, aby také něco vyrostlo. 😊🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Majko, když jsem na internetu hledala nějaké to PF přáníčko, narazila jsem i na ta tvoje. Jsou moc pěkná a ty jsi hóóódně šikovná. Také přeji do nového roku všechno nej, především zdraví. Moc zdravím, pá😉❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,přeji zdraví, pohodu a štěstí 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško jako vždy máš to dokonalé...Také Ti přeji hlavně hodně zdraví , štěstí, pohody a úspěchů...

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Maruško přeju Ti hezký nový rok, prožij ho ve zdraví v pohodě. A ať Ti všechno pěkně roste na zahrádce ! Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. To by bylo, Maruško, abych ti také nepopřála - do roku se čtyřkou na konci - hodně zdraví, štěstí a spoustu radosti. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář