24 prosince 2023

Krásné vánoční svátky

 vám všem přeji. Hlavně je prožijte ve zdraví a klidu.

Stihla jsem nakonec i výstavu vyřezávaných betlémů u nás ve Valašském Meziříčí. Výstava byla obsáhlá,  počínaje malými a konče velkými rozměrnými exponáty i pohyblivými.  Vlastně zde návštěvník najde i malované obrazy na dřevě i keramická figurková díla. Já zde představím detailní záběr na exponát přivezený z Rožnova pod Radhoštěm.


9 komentářů:

  1. Maruško,to jsou krásné betlémy.Vždy objíždíme v prosinci ty venkovní,ale letos ne.
    Prosinec nám propršel a teď máme hodně sněhu.
    Přeji Tobě a celé rodině krásný a pohodový čas vánoční

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško moc pěkná výstava, taky to màm ráda. Přeju Ti hezké Vánoce a hodně zdraví, Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Prima výstava. Přeji pohodové svátky vánoční !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné svátky i Tobě Maruško.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné betlémy ,umělecká díla.Hezké svátky Maruško.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, zdravím a přeji Tobě a všem kolem Tebe zdraví,pohodu a štěstí 🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Marija, moc hezká přání a moc ráda jsem se podívala na betlém. Udělat takový vyřezaný betlém, rozhýbat některé postavy, to musí dát pořádnou fušku. Až je mi líto, že se někam ztratil ten pocit údivu tak takovými milými věcmi. Přeji hodně zdraví a elánu do nového roku, ať se ti daří udělat mnoho cestovatelských fotografií. Vše dobré tobě i rodině.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké Maruško. já jsem se od konce listopadu už nikam nedostala a teď jsem omarodila také, tak že se vše nakonec odvíjelo úplně jinak, než jak jsem si to představovala. Přesto se rodina sešla i když synové přijížděli postupně, aby toho na nás, (marody), nebylo tolik najednou. Všichni jsme se vzájemně potěšili i povzbudili do dalších dní. Měj Maruško krásné poslední dny roku 2023 a v tom novém roce 2024 přeji Tobě i celé rodině hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky, pohody a spokojenosti.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář