10 prosince 2023

Kaktusy a sukulenty

 
Kaktusy a sukulenty má na parapetu v pokoji syn. Umýt okno tedy znamená, všechny jeho pichlavé miláčky  přenést a někdy se to bez drobného úrazu neobejde. Já už vím, jak na to, ale manželovi stačí, aby šel stáhnout žaluzie a má trn v prstu.  Pak nemůže těm krasavcům přijít na jméno.  :) 
I když tento příspěvek vůbec nezní vánočně, přesto všem přeji krásnou druhou adventní neděli. To to letí a já jdu zdobit perníčky. 

12 komentářů:

  1. Maruško,to je nádhera.Je zajímavé,že když byl syn mladší a bydlel ještě u nás také pěstoval kaktusy a ještě masožravé květiny.
    Zůstaly mi po něm dva kaktusy,ale ty musím mít teď na skříni,kam se nedostane kočka.Já mám kytky na všech parapetech,
    při mytí oken je to něco.
    Měj hezkou druhou adventní neděli.Máme nový sníh,ale už zítra do toho má pršet

    OdpovědětVymazat
  2. Sice pichlavá, ale krása to tedy je !!!
    Pohodovou druhou adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. O tom mi něco povídej. Taky má manžel pár kaktusů, ale nemáme je na okně ale nahoře před půdou a taky si pořád odnáším trny v prstech. Nejhorší je opuncie a aporocactus. Ten má dlouhé převislé "stonky" a o ten se spolehlivě otřu pokaždé.

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasná pichlavá krása.

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško,to je opravdu pichlavá krása. Přeji pohodové dny 🎄

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, zdá se, že se syn o kaktusy dobře stará, na fotkách vypadají v dobré kondici. Je to moc hezká sbírka. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Majko, syn má opravdu krásnou sbírku kaktusů, sice manipulace s nimi občas zabolí, ale oko pohladí. Zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  8. Maruško to je tedy pořádná sbírka ! Posílám pozdrav, Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Sbírka "kaktusů" mě překvapila, to není jen tak tohle vypěstovat, takže panu pěstiteli vyslovuji pochvalu. Očividně se těmto pichláčům u vás daří. Tak ať se daří i vám. 🍀

    OdpovědětVymazat
  10. No to je tedy nádhera!!! Můj táta miloval kakatusy a také jich měl plno. Kam přišly, ani nevím. Pamatuji si, jak byl pyšný, když mu jeden letitý trnitý kaktus vykvetl nádherným bílým květem. Jen byla škoda, že kvetl jen jeden den a pak se květ zavřel. Přeji Ti krásné a pohodové Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško, krásné. A ten kvetoucí, to je nádhera! Vyvolalo mi to vzpomínku na tatínka, kaktusy měl rád a taky je pěstoval. Měj příjemné předvánoční dny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář