23 března 2019

Jablková buchta

Jablíček máme od loňska ještě dost, a proto jsem se dneska opět vrhla na jejich zpracování. Štrůdlů se sice přejíst nedá, ale zkusila jsem zase něco jiného. A já se s tím nepářu. Všechny ingredience do jedné mísy, pořádně zamíchat a vylít na plech vyložený pečícím papírem. Ani váhu jsem nevytahovala. :) Vlastně jsem dneska pekla podobně jako pejsek a kočička. Do mísy dáme, co nám chutná. Nikdo mi však do toho nekecal, takže z klobásek ze včerejška byla gulášovka.


Do mísy dáme


2 hrnky polohrubé mouky
1 prášek do pečiva (promícháme s moukou)
1 hrnek cukru moučka
1 vanilkový cukr
2 celá vejce
1,5 hrnku na kostičky nakrájených oloupaných a jádřince zbavených jablek
1 kelímek bílého jogurtu
1 hrnek mléka
3 polévkové lčíce oleje
1 plnou hrst jader vlašského ořechu (pomeleme či postrouháme)
1/2 kávové lžičky skořice mleté
1 vrchovatou PL kakaa

Všechno řádně promícháme, vylijeme na plech vyložený pečícím papírem a pečeme v předem vyhřáté troubě na 180°C cca 35 minut. Zkusíme špejlí. Stačí už jen pocukrovat nebo polít čokoládou, co vás napadne.
Jablíček můžete dát i více, podle chuti. Buchta mizí docela rychle. :)

Doba přípravy necelou hodinu. Nejvíc práce a času zabere čištění jablíček.
Na kalorie se neptejte, to vám neřeknu, ani já to raději nechci vědět. :)


Dobrou chuť.



1 komentář:

  1. Já mám tyhle recepty ráda, se štrůdlem je moc práce :-D.
    Až budu mít jablka, tak určitě zkusím a vezmu holkám do práce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář