09 března 2024

Dostala jsem

...k MDŽ.  Nepořádáme žádné oslavy, ale potěší mne, když přijdou členové rodiny popřát.
Hezký den

12 komentářů:

  1. Maruško, tak k tomu já se hlásím. Svátku žen bychom se my, ženy, neměly zříkat. Dostala jsi krásné květiny a je to důkaz, že Tě mají rádi. 👍 U nás také nikdy nějaké velké oslavy nebyly, a bujaré, o kterých se často v médiích mluví, jsem nezažila ani v práci. Takže já zatížena nějakými nepříjemnými vzpomínkami z oslav MDŽ opravdu nejsem.
    Jsem ráda, že jsi tento příspěvek vložila přeji příjemně prožitou sobotu. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já si nepamatuju, že bychom byly nějak nucené do velkých oslav a myslím, že se ta minulost hodně překrucuje, alespoň v tomto. V práci jsme dostali od ROH ručníky nebo nákupní tašku, či něco praktického úplně všechny ženy. Také jsme měli večírek jen naše BSP v podnikovém klubu a na to jsme se těšily. Bylo to stejné jako vánoční večírek, jen nám šéfové ještě jednou poděkovali. ROH pořádalo ještě jeden galavečer, který byl pro zvané ženy za odměnu a poděkování za práci, dostaly hodnotnější dárek. A nebylo to jen pro vybrané stranické soudružky. Já jsem ve straně nebyla a přece se na mne také pozvánka našla a dostala jsem likérové skleničky. Mám je dodnes.

      Vymazat
  2. Majko, byla jsi obdarována krásnými květinami. 👍👍 Já dostala květinu od manžela a k tomu milované bonbony Lindt se slaným karamelem. Děti tento svátek neuznávají, u nás se odedávna slaví Svátek matek v květnu. No, slaví? Spíš je to jen o tom, že potomci přijdou s květinou.
    Já bujaré oslavy zažila, pracovala jsem ve dvou stavebních firmách, kde většinu tvořili muži a ti pokaždé oslavu pojali "jako důvod se opít". Dvakrát si dokonce první firma pronajala Národní dům na Smíchově. Možná to bylo vícekrát, ale já změnila působiště. Druhá firma pořádala oslavy ve velikém sále v Dejvicích. Po revoluci se do této budovy vrátil arcibiskupský seminář.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,dostala jsi krásné květiny , je to pěkné, když si děti vzpomenou. Hlásím se hrdě k svátku MDŽ a klidně mohu napsat,že to co se dost často objeví na téma MDŽ a bujaré oslavy mužů mě nadzvedávají ze židle. Já takové oslavy nepamatuji a že jich bylo. Poděkování kytickou,menší dárek a hlavně se dětem jak doma,tak ve škole MDŽ a její význam vysvětlí a nepřekračoval.😱🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško,dostala jsi krásné květiny.Ani na mě nezapomněli.Manžel ani děti.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné květiny jsi dostala Maruško. Já mám ve váze tulipány a frézie od manžela..

    OdpovědětVymazat
  6. Marie, moc krásné květiny a právem tě obdarovali, určitě pro ně hodně děláš, Minulost ? - na oslavy v práci jsem chodila, sešlost byla s chlebíčky+ dvojka vína a dort+káva, proč ne?
    Včera na Hl.n. v Praze se pokladní bavily, že jim generální přišel dát kytku a byly z toho na větvi. Však si to pracující ženy jistě zaslouží. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy jsem nezažila nějaké bujaré oslavy MDŽ. V práci to bylo OK. Doma byla kytička ve váze a k tomu drobné dárečky od kluků, které vyrobili ve školce či v prvních ročnících školy . Mně tím svátkem vždy jakoby začínalo jaro. Svátek se zbytečně jakoby šmahem odstrčil.
    A když jsem viděla článek o oslavě MDŽ na Pražském hradě , tak jsem byla docela překvapená...............
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Já dostala od manžela růžičky. Děti mi přejou spíš na svátek matek. Bez kytek ....

    OdpovědětVymazat
  9. Maruš, to je krásných kytek, ty vždycky potěší🌸

    OdpovědětVymazat
  10. Majko nakoukla jsem se až dnes. Ty fotky vypadají jakobys to zadala kamarádce umělé inteligenci...kytky udělali radost vid? - Míla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář