26 října 2021

Facebook

K smíchu nebo k pláči? Hlavně to moc neprožívat. 
Hezký den všem přeji.

14 komentářů:

  1. Ahoj Majko, moje babička říkávala, že jedna matka se postará o 10 dětí, ale 10 dětí zapomene na jednu matku. Čím jsem starší tak začínám chápat o čem říkají, když se píše, že seniori trpí pocitem osamění.Vidím to i kolem sebe. Né všude je to tak, ale dnešní mladí pořád nějaké vzdělávání, kdo lépe a výš, kurzy, semináře, v práci starost, aby o ni nepřišli, protože mají hypotéky...né mladá bych fakt nechtěla být. Každá doba má své výhody i nevýhody...některým nerozumím a některým se ani nesnažím porozumět. Je to smutné, ten Tvůj obrázek, ale život to někdy zařídí tak, že je to pravda - Míla (jsem ráda, že moji dacani zatím na matku nezapoměli)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se právě před chvílí vrátila z FB, protože už jsem dlouho neslyšela staršího syna ani v telefonu a tak mne napadl ten rozhovor Zdeny s Frantou. Na FB moc nechodím a dokonce jsem se chtěla odhlásit, ale uvědomila jsem si, že tam být musím. :-D Ale ta fotka není moje, půjčila jsem si ji z Pixabay. Moje maminka zase říkala (když byla ještě mladší), že je dobře, když děti nevolají, je to prý známka, že jsou v pohodě, že nepotřebují vyplakat na rameni. Ještě jsme soběstační, tak to s tím zájmem dětí o nás nebereme tak tragicky. :) Ale ten fakt, že na FB na sebe všichni řeknou všechno je pro mne úsměvný.....

      Vymazat
  2. Je fakt, že Facebook na jednu stranu lidi sbližuje, a na tu druhou zase děsivě odcizuje. Snažím se na Facebooku netrávit tolik času, ale někdy je to těžké ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kolikrát kliknu na nějaký nadpis na titulní stránce seznamu a najednou koukám, že jsem na FB. A už se o mně ví a já prchám. V tom nastavení je tolik možností, že se v tom už těžko orientuji, a nevím, co je veřejné, co je jen pro přátele a na mém profilu je spousta cizích obrázků, protože mě lidi označili na svých obrázcích a k tomu jsou u mne vidět opět komentáře k těm obrázkům od lidí, které neznám a mám pocit, že nemám kontrolu nad obsahem, že je na té zdi, či jak se to značí, totální chaos. :-D Snacha říkala, že si to mohu nastavit, ale když já nerozumím spoustě výrazů. :-D Já vím, je to moje chyba, moje neznalost. Protože tam chodím málo, tak třeba po měsíci přijdu na to, že mi psala kamarádka, kterou znám ještě z lide.cz a já jsem jí neodpověděla. Mám kolikrát problém stíhat komentáře tady na blozích. :-D Jo mám i chytré hodinky, ale abych je propojila i s touto institucí, tak to už nebudu stíhat vůbec nic. :-D

      Vymazat
  3. Maruško,je to smutné,ale může to být i realita.Sídliště u nás stárne a dost lidí v našem věku mi připadne hodně osamělých.Jejich děti nebo vnoučata tu skoro nevidím.Také mám profil na Facebooku,protože kdybych ho smazala přišla bych o messenger.A i když se s dětma a vnoučatama vidíme často i tak si právě píšeme na messengeru.Tam je výhoda,že se mohou posílat i fotky.Moje dcera není úplně zdravá a přesto pracuje a tak se snažíme ji pomáhat.Ona zase hned ráno už volá,zda jsme v pořádku.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, já jsem to myslela původně spíše v žertu, ale vzpomněla jsem si právě, že na FB je hodně starších lidí a že je tato síť pro mnohé i jediným komunikačním kanálem. A tak se žert překulil do vážnější roviny. Já nahlížím i na profily bratra a jeho rodiny a blízkých, jenž je od svých 15.let (studium) na Slovensku a vidíme se hodně málo zvláště v této covid době. Tak alespoň takto o nich všech vím.

      Vymazat
  4. Je to sice vtip, ale takový hořký, tak to vnímám. Přiznám se, že nechodím na FB, nemám ani účet, nechci tam vysedávat a bráním se tomu, být "otrokem" této sítě. Tak odolávám. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tak kdysi hodně dávno přešla, když zrušili diskuzní fóra na lide.cz. měla jsem tam hodně přátel a diskuze byly volné, prostě jsem reagovala, když jsem chtěla, nebo jsem si jen četla. Vše přehledné. Přátelé přešli tam a jelikož jsem mnohé už znala i osobně, šla jsem také. Pak nastal masivní příliv lidí a já se přestala orientovat.....Hodně lidí tam je také aby se zviditelnili, aby se o nich vědělo a někdy až moc...:-D

      Vymazat
  5. Tak trochu černý humor, ale něco na tom bude. Já FB nemám a ani nechci. S dětma si volám nebo používáme aplikaci WhatsApp. Je zdarma a můžeme si volat, posílat zprávy, fotky nebo video. Syn bydlí kousek, tak ten je u nás často. FB k ničemu nepotřebuji a hlavně bych neměla přehled, kde všude bych se mohla vyskytovat. Majko, měj se fajn 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, buď ráda. Jsi svobodný člověk.Kolikrát já jsem chtěla účet zrušit.....

      Vymazat
  6. Taky nemám, ale nevěsta dává fotky na Instagram, ty mi pak ukazuje Druhorozený...složitý :), ale nevěsta mi občas fotky pošle na WhatsApp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je ztp smutný čas. že se lidi ano nescházejí jako dříve a jen se hledají a nachází někde ve virtuálním světě. Co naděláme.

      Vymazat
    2. Sleduji svoji velkou rodinu přes WhattsApp.Nechci FB..Ale osobní setkání je setkání...
      Fotka je taková smutná.
      Maruško,přeji Ti krásný den ☺

      Vymazat
  7. jo, jo. Mladí nemají čas. Stále někam chvátají, za něčím se honí a na rodiče zapomínají. Je to smutné. Technika zastínila "černé hodinky" a krásné povídání, co kdo v mládí zažil.Tak nějak se odcizujeme a času není mnoho.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář