26 března 2019

Uzené se špenátem

Jako dítě jsem špenát neměla ráda. Ale časem jsem mu přišla na chuť. A také jsem zjistila, že i když se udělá stejně, tak celkové jídlo chutná jinak, záleží na příloze a také k čemu se podává. Také jste si toho všimli?
Nejraději mám špenát jen sekaný, nemám ráda špenátový protlak. A už pár let si špenát pěstuju i na zahradě. Ten, co dělá růžice, který má krásně tmavé sytě zelené listy.

Jinak chutná špenát s bramborem a vejcem na tvrdo, nebo volím okem, jinak s hovězím masem politý šťávou z masa s bramborem nebo s houskovým knedlíkem. Mám moc ráda pizzu se špenátem, špenát ve vaječné omeletě....
Máte také rádi špenát?

Byla jsem udivená, že mi na záhonu přezimoval. A nyní nevím, zda ho mám obrat a rostliny vyhodit a zasít nové po jiné plodině nebo zachovat, jestli poroste dál i druhý rok. Asi ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář