23 června 2017

Ještě že nejsem Kat

Už párkrát jsem se odpoutala od cyklu Vondruškových historických detektivních románů, ale stále mne lákají a tohoto současného autora prostě nemohu minout. Kniha Vlastimila Vondrušky - Ještě že nejsem kat je samostatný historický detektivní román představující život v renesanční Praze. Vyšel v roce 2014 v autorské spolupráci s manželkou Alenou Vondruškovou.


Pokud si knihu koupíte nebo vyberete v knihovně, nebudete litovat ti, kteří máte rádi napětí, které zajímá jak lze dokázat zločin bez forenzních důkazů, jak logicky se nakonec dopracuje vyšetřovatel zločinů k pravdě. Navíc je hodně zajímavé, jaké zákony platily v době renesance, jaký život vedli měšťané i obyčejný lid. Intriky radních, poctivost i faleš.....Zjistíte, že úplatní úředníci byli, jsou a tedy i budou......V knize potkáte kromě mordů i lásku, humor, překvapivé dějové zvraty..... Já jsem knihu přečetla za jeden den. Samozřejmě jako důchodkyně si to mohu dovolit. I když mám však i jinou práci, od knihy jsem se odtrhla až po přečtení posledních řádků.
Opět musím konstatovat, že Vlastimil Vondruška je spisovatel, u kterého opravdu nepřeskakuji popisné pasáže. Jsou oživující a vtahují mne do pražských uliček, procházím katovskou brankou, zděšeně přihlížím záhadnému požáru, jsem přímo ve sklepení, kde se právě provádí právo útrpné........


Příjemnou zábavu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář