24 března 2016

Velikonoční perníčky 2016


Letos jsem si koupila na jarmarku další nová vykrajovátka na perníčky s velikonoční tématikou. Zajíčky a koníky. Jen jsem si zatím moc nevěděla rady se zdobením. Na vajíčkách jsem se opět snažila o krajku a háčkované motivky, ale moc mi to teda nejde. Asi je to na moc malé ploše. Budu muset zkusit někdy něco většího. Ani se zdobením koníků jsem se moc nevytáhla, ale vnučky, které jsou do koníků zblázněné budou mít určitě radost.

Zdobení je ještě hodně kostrbaté, protože jsem, se ještě nenaučila přesně určit konzistenci bílkové hmoty. Někdy se linka trhala, někdy to zase teklo moc rychle. Ale celkový pohled z dálky nevypadá nejhůř, co? :))
Recept na perník, který je hned vláčný a vydrží (perníkovou chaloupku vánoční jsme rozlámali a dojedli až nyní) můžete najít ZDE.Já jsem na tyto perníčky přidala ještě trochu kakaa.

A tímto všem přeji krásné Velikonoční svátky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář