02 července 2024

Viděla jsem UFO

 Dnes je Světový  den UFO a blogerka Eliss k tomuto tématu včera napsala příspěvek. A já jsem si hned vzpomněla na svůj velmi silný zážitek z vlastního pozorování UFO.

Viděla jsem UFO, když jsem brzy ráno seděla kouříc na balkóně. Bydlíme na kopci v 6. patře paneláku a nad oblohou od jihu k severu (tedy celou zapadni) máme dokonalý přehled. Naproti nám kousek vlevo jsou kopce Hostýnských vrchů a právě těsně nad vrcholky stromů se ukázal velký dlouhý zářící předmět. Něco se pomalu, ale viditelně snášelo k zemi za lesnatým kopcem. Hodně silná záře. UFO. Bylo to koncem prázdnin, kdy jsem kvůli hlídání dětí měla zkrácený úvazek. Pracovala jsem od 5:15 do 11:15. Na balkóně jsem tedy vykuřovala asi ve 3:30, už nevím přesně, ještě byla docela tma. Tenkrát jsem ještě neměla digitální  foťak a o mobilech nebylo ani slechu, natož, aby ho někdo v mém okolí, či dokonce já, vlastnil.   Zážitek jsem popsala v práci a poradili mi, ať zajdu na místní hvězdárnu, je kousek od našeho bydliště, třeba také něco pozorovali. Šla jsem, popsala jsem jev, ukázala jsem místo a...............srdečně jsme se zasmáli. V tom místě je v lese výsek a v linii obzoru tvoří mezeru, takové prázdné široké, ale nízké účko. A právě do tohoto účka se v té roční době dostal na své poutí Měsíc a já ho přistihla právě ve chvíli, kdy se už téměř celý schovával za obzor. Od té doby zdravím Měsíc "AHOJ UFO" a zvedne mi to náladu.

hezký den a věřte na UFO. Někdo nás určitě pozoruje. Tak se chovejme slušně. :)

11 komentářů:

  1. Maruško,příspěvek jsem se zaujetím přečetla a skoro mě mrzí ten konec.Bylo to hodně napínavé.Všelijaké záhady mě hodně baví a i UFO.Když mě to popadne na Youtube je hodně dokumentů a pořád se přidávají a už jsem jich viděla hodně,koukám.Večer místo televize.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem tenkrát také trochu zklamaná, ale pobavila jsem svým pozorováním ostřílené hvězdáře, ať je nějaká legrace ne?

      Vymazat
  2. Maruško,jak píše Jitka, napínavé čtení a nakonec měsíc 👍Měj pohodové dny 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to také tenkrát napínavé bylo, já jsem se nemohla dočkat, až svůj objev sdělím světu. :-D A byla jsem odborníky uzemněna. Alespoň jsme se nasmáli.

      Vymazat
  3. Maruško, to je moc hezké počtěníčko a nakonec jsem se i zasmála. Jak málo nám stačí k radosti že?. I ten šikula Měsíc si z nás občas udělá legraci...ale je pravda, že mnohdy je při východu nebo západu, na něj opravdu hodně zajímavý pohled. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jaruško. Znám dost lidí, kteří UFO studují a bádají po tajích tohoto tipu, no já se mezi ně nezařadím. Jsou to zajímavé věci, ale myslím, že v dosti záhadách má dneska prsty člověk, armáda, výzkumy a pokusy. Hlavně, ať nám zůstane ten Měsíc a Slunce se svým večerním a raním kouzlením. Měj hezký den

      Vymazat
  4. Majko, tvůj příběh jsem četla u Ellis a rozuzlení záhady mě pobavilo, pá 🌞😉

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem se dnes náhodně dověděla, že je den UFO, napadlo mě, že to může být nějaká "kulišárna". No, škoda... člověka láká pozorovat oblohu a při vykuřování na balkoně člověk uvidí věcí, a nemusí to být nahoře 😉. S partnerem docela často pozorujeme oblohu a nejen doma. Je to už takový návyk, byli jsme na Šumavě a přítel pravidelně nosil snímky noční oblohy, protože tak dobrou viditelnost doma nemáme. A podobné to bylo i na jižní Moravě, tam byl bezva balkon a občas pluly oblohou nějaké svítící objekty, asi letadla. Takže něco jako "Galileo Galilei" v malém. 😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a zapomněla jsem dodat, pokud vzpomínáš hvězdárnu ve ValMezu, tak ta je dost známá, byla jsem tam na exkurzi (dávno tomu) a zajímavé to bylo. 😊

      Vymazat

Děkuji za váš komentář