24 dubna 2024

Magické datum 24.04.2024

 A dám si to i sem, ať je to přání účinnější. 


 Dnes je magické datum 24.04.2024 a já přeji všem nemocným uzdravení, všem nešťastným štěstí, všem osamělým společnost.....Přeji všem, ať  alespoň dnešní den zažijí něco, na co budou s radostí v srdci vzpomínat. 

P.S. Kdo jste reagovali na sousedním blogu, zde již nemusíte. :)

7 komentářů:

  1. Majko, díky za milé přání. Dneska jsem si v Holešovické tržnici nakoupila spoustu sazeniček, tak doufám, že mi budou dělat radost celé léto. Měj se hezky, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  2. Marija, těch přání by bylo :-) Děkuji ti.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám dvě přání mír a zdraví pro všechny na světě.🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že jsi to vystihla docela přesně!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé Maruško. Obrázek je krásný.

    OdpovědětVymazat
  6. Snad to bude platit i dneska................včera jsem nečetla. Zdraví všem. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Mně osobně toto datum moc nevyšlo,ležím se zánětem průdušek,teplotami a antibiotiky,ale všem přeji zdraví,štěstí,spokojenost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář