23 září 2023

Vtipy Pavla Kantůrka

 

Pár vtipů Pavla Kantůrka a odkaz na článek s videem


Výčep
"Je to, kamaráde, psí život...
A hele, tady je moje veterinářka"
"Rychlá chůze je velmi důležitá. Když někam jdu, tak jdu velmi rychle,
jinak zapomenu, kam jsem šel."
MANŽELSKÁ PORADNA
"Co tady děláš, ty debile?!"
"Impotence si važte! Ušetří vám spoustu času i peněz"
VEGETARIÁNSKÝ
RESTAURANT
JÍDELNÍ LÍSTEK
"Ne, já nejsem milovníkem zvířat. Já nenávidím rostliny."
"Tady máš něco k těm mým pokročilým narozeninám."
"Dobrý obraz nemáte a mít nebudete, protože jste si koupila
mikrovlnou troubu!"
PSYCHIATRIE
"Takže vy pracujete u lisu, máte plat 12 tisíc 
měsíčně a práce váš těší...no, to bude vážné!"
"Co dělám? Koukám na lidi. To byste nevěřil,
kolik jich dnes chodí kanálama."
"Vždy, když odtud odejdete,
tak se mu vrátí chuť k životu."
PIZZA
"Malou, střední nebo velkou...že se tak blbě ptám."
"...a pro ty, kteří ještě nepůjdou spát, což 
nepochopím, vysíláme taneční hudbu."
"Každý den se rozšiřuje okruh lidí,
kteří mě serou."
Hezký den s úsměvem. 

8 komentářů:

  1. Majko, Kantorkovy vtipy nemají chybu, jsou fakt ze života, vždycky se mi líbily. Díky za pozvednutí nálady, pá 😀😁😀

    OdpovědětVymazat
  2. Fukčarinka - Maruško, vtipy 1***

    OdpovědětVymazat
  3. Kantorkovy vtipy miluju od dětství když vycházely v Dikobrazu. O ten byla vždycky doma rvačka. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Kantorkovy vtipy jsou ze života,líbí se a zvednou náladu...

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško to jsou super vtipy. Pamatuji si, když bývaly v časopise Dikobraz stejně, jako mnoho jiných. Zasmála jsem se. Díky a přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško to jsou vtipy ze života... Taky pamatuju tehdy hodně oblíbený Dikobraz. Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně vtipů jsem měla vystřižených z Dikobrazu, byly inteligentní...

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné připomenutí. Kdysi táta kupoval Dikobraz a tak jsem už podle kresby znala ty karikaturisty. Byla toho celá hromada a někdy lituji, že to skončilo ve sběru, jenže doma nejde všechno schovávat. Tady mě zaujalo, že autor byl vědecký pracovník. 👍

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář