23 února 2022

Léky na internetu

 Všimli jste si, že ceny léků na internetu jsou levnější, než, když si pro ně dojdete do lékárny? Dnes šel manžel do naší oblíbené lékárny a tak jsem ho pověřila, ať koupí imodium, ať jsme připraveni na zájezd nebo dovolenou, protože už dochází. Když mi dával krabičku a chtěl 135,- Kč, nijak jsem se nedivila. Netušila jsem kolik stálo to balení, co máme doma, ale byla jsem přesvědčená, že podle rozložení léků na platíčku, je jich nějak málo. Porovnala jsem balení. Původně 20 nyní 8. Mrkla jsem na internet a nestačila jsem se divit. Léky objednané on-line si  v lékárně vyzvednete zdarma. Když to tedy vidím, pak je to opravdu mnohem výhodnější.

  internet:

    •  Balení 20 tobolek 129,- Kč 
    •  Balení 8 tobolek 109,-Kč     
  lékárna:

    •  Balení 8 tobolek 135,- Kč 

14 komentářů:

  1. Maruš, všechny léky objednávám přes internet, mám kartu Maxu, takže i dovoz mám zdarma. A hlavně, ledaco zrovna v lékárně není, ale objednané on-line přijde vždycky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si občas něco objednávala z netu a pak vyzvedávala v lékárně u Maxa. Klidně si dojdu, když jsem ve městě, projdu se a pak "já je ráda vidím" :-D. Jen mne zarazily ty ceny. Já si k Maxovi chodím vyzvedávat léky z e-receptu na vysoký tlak. A už vím, že také záleží, jaké balení doktor napíše. Na jeden lék doplácím, pokud napíše balení 28 tabletek a pokud napíše balení 30 tabletek, tak nedoplácím. Jenže k tomu beru lék, který má jen 28 tabletek, tak to chtěl doktor srovnat v počtech. Musím vždy sestře říci, že chci recept na léky bez doplatku. Jeden lék a na 28 se doplácí na 30 ne. Nuž čemu se divím, že?

      Vymazat
  2. Díky za informace,vyzkouším...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, nevím, jak jiné lékárny, ale Dr Max má léky na internetu levnější a dopravu neplatíš, pokud si je necháš poslat do své lékárny.

      Vymazat
  3. Majko, to máš štěstí, že manžel byl jenom v jedné lékárně. Tuhle muž poznamenal, že v Benu na ten můj lék doplácel méně, než v té co tam byl, tak mu (jak jinak) dívenka řekla: "tak si dojdite do Benu". Žáden otazník, věta oznamovací, hned výkřičník. A já musela rozčíleného staříka sklidňovat....Pokud by Ti pomohlo, tak některé léky vyhledávám zde: https://www.mojelekarna.cz/leky/leky.html?hledat=Imodium&rx1=1&rx2=1#str pak nejsem moc překvapená, jenže je to jako vše co je v soukromých rukách - když se Ti to nelíbí, běž jinam - ale někdy se nastíhám divit. Opatruj se a ať je na Valachách poklidno - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, já mám kartu Maxe a když si to tedy objednám na netu, tak to mám buď s dovozem domů zdarma nebo připravené zdarma v lékárně. Ale e-recept si chodím k Maxovi v jiné lékárně jsem doplácela. A ještě záleží jaké balení stejného léku doktor napíše. píšu to Libušce nahoře. 28 tabletek - doplácí se, 30 tabletek-nedoplácí se. Manžel si šel pro vincentku, tak jsem ho jen využila. Už jsme chytřejší. Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Majko, také si nějaké léky objednávám přes internet a je zajímavé sledovat ceny stejného výrobku v různých lékárnách. Ale to bychom nedělali už nic jiného, jen neustále sledovali, kde je co výhodnější. Dříve byla stejná cena nejen léků, ale všech výrobků. Rohlík za 0,30 haléřů a všude 😄 Ale to už je vzpomínání odrostlé dorostenky, jak to tenkrát bylo 😄😁😄

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, já jsem si léky ještě přes internet neobjednávala a také jsem nikdy nesledovala cenové rozdíly. Já naštěstí mám jen jeden lék na zvýšený tlak, jinak nic a na ten většinou doplácím tak kolem deseti korun a někdy nic. Záleží zrovna na tom, jaké mají balení. Manžel má léků sice víc, ale většinou pro ně jdeme k Dr. Max, kde mám zákaznickou kartu a doplácí stále stejně, tak že jsem ceny neměla potřebu nějak sledovat. Doby, kde bylo všechno za stejnou cenu jsou dávno pryč...

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško, ahoj. Přes internet objednávám spoustu věcí, ale léky mně nenapadly... A to jich beru dost. Díky za tip, podívám se na to. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To je opravdu zajímavá informace, já jsem ještě přes internet léky neobjednávala :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je zajímavé. Já jsem to nikdy nezkoumala. Asi to bude tím, že léky nakupujeme jen minimálně :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Od té doby, co jsem si všimla, že vitamíny, co kupuji pro tatínka, stojí v lékárně na pobočce Dr. Max klidně o 100 Kč víc než při objednání a vyzvednutí tam, nakupuji vždy přes net (samozřejmě ne, když potřebuji okamžitě něco na recept). V poslední době vždy, když jdu kolem lékárny, tak je tam taková fronta, že si to radši nechám poslat. Hlídám si různé slevové akce, protože někdy to jsou opravdu pálky, co tam utratíme.

    OdpovědětVymazat
  10. Je to děs a nejen s léky. Chodím nakupovat jednou za 14 dní a ten dnešní šok v supermarketu stál za to (ovoce, zelenina...). Kdyby aspoň ve světě byl klid, ale...:-(

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško, ano, všimla jsem si. když to jde, objednám si přes internet do lékárny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář