08 srpna 2020

Náš zákazník, náš pán

 Jednou v pátek nám odešla pračka do starých lovišť, vydali jsme se tedy hned v pondělí koupit novou. Přes víkend jsme projížděli weby všelijakých výrobců a prodejců praček a vybrali si dva typy.

 Autobusem jsme jeli do Planea samozřejmě autobusem s tím, že koupenou pračku by nám mohli dovézt. A hele právě dnes mají zavřeno. V pondělí bylo u nás opravdu hnusné počasí a autobus zpět jel jen k nádraží, kde musíme čekat na další spoj. Byli jsme docela otrávení, ale napadlo nás zaskočit se podívat do Okay elektrospotřebiče. V prodejně kromě prodavačů nikdo nebyl. Pračky jsou hned v první línii. Do oka nám padla pračka ROMO. Je to náš český výrobce a v ty máme jaksi důvěru. Fulnek je za rohem a tak snad i náhradní díly.
Okamžitě se nás ujal mladý prodavač a byla jsem překvapena, že o prodávaném sortimentu opravdu něco ví. Dost často narazíte v prodejnách spíše na podavače než schopné prodavače. Máme vybráno, jdeme zaplatit. Usadili jsme se u stolečku vedle pokladny a ujala se nás pokladní. Prodavač se zeptal, jestli si dáme čaj, nebo kávu.... nedali jsme si nic, tak jsme alespoň dostali pohár vody. Sepsali jsme i smlouvu na prodlouženou pětiletou záruku a dovoz zboží až do bytu. Normálně tu prodlouženou záruku nesjednáváme, ale u pračky raději ano. Jde o to, že u nás sehnat opraváře je kumšt. A v té prodloužené záruce prý musí přijet do 5 dní jinak bude celý výrobek vyměněn. Pračku dovezou podle svozu do 10 dní, ale prý snad i dříve. Byli jsme v šoku, když se s námi usmívající prodavač loučil podáním ruky se slovy, ať se máme hezky.
Stihli jsme pohodlně i autobus domů. venku prší, ale my máme nakonec úspěšný den.

Ve středu odpoledne jsem měla pračku doma až v koupelně. Chlapci mohutnějšího vzrůstu byli šikovní. Naložili i starou pračku a veškerý obalový materiál z nové a odvezli.

Ve čtvrtek jsme to vše zapojili, postavili skříňku nad pračku, já jsem si prostudovala návod a dneska jsem se dala do praní. od pračky jsem se nehnula a sledovala, co dělá. Než ji nechám pracovat samotnou, musí mít dohled. :-D Ale já se musím znova učit prát, protože tahle pračka má na rozdíl od mojí staré k programům ještě doplňkové funkce a tím se upravuje i zvolený program. Příručka je tedy po ruce.


2 komentáře:

  1. Maruško, to znám - každý nový výrobek je pro mne problém a navíc - nesnáším číst návody k použití. Mám nejraději takové přístroje, u kterých zmáčkneš čudlík a ono to funguje, šílím z těch, u kterých musím půl hodiny na displeji navolit tisíce údajů, aby to začalo fungovat (viz kamna...). Měj se hezky a hodně štěstí při praní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se to naučila a jsem spokojená. Teď už pračce držet jen palce. Dřív jsem na drobné rychlé přeprání měla malou ruční pračku, ale tahle nová má i programy na kratší dobu a tak už jsem tu starou několikrát lrpenou a opravovanou mohla vyhodit.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář