08 srpna 2020

Foto-kniha

Konečně jsem dokončila veledílo. Už jsem foto-knih udělala více, docela mne to baví, ale tahle je něco extra. Udělala jsem ji z fotek posbíraných v pozůstalosti rodičů. Všechny jsem popsala včetně jmen účastněných na které jsem si vzpomenula. Vše je doplněno i rodokmenem větve z otcovy strany, který sestavil jeden z jeho bratrů. Ještě, že mám i skener, který mi umožnil naskenovat dokumenty jako jsou rodné listy a domovské listy, diplomy a podobně. Fotografie jsem všechny fotila, neskenovala, protože fotoaparátem je možné jim přidat na pixelech a do knihy je vkládat ve vyšším rozlišení. Právě to fotografování starých fotografií dalo asi nejvíce práce. Jsem nyní opravdu napnutá, jak dopadnou všechny doplňky, kterými jsem fotografie dozdobila ve formátu png s průhledným pozadím. Je totiž docela těžké se dělit o fotografie s bratrem tak, abychom zachovali celek. A kniha doplněná i texty to určitě vyřeší. Je sestavena tak, že je nejprve dětství, dospívání otce, pak maminky a dále pokračujeme od jejich svatby.........

Tento příspěvek jsem si vybrala ze starého blogu (2017), nějak jsem o něj nechtěla přijít. Ne všechny články měly to štěstí, aby prošly výběrem. 
 
Přeji všem hezký den.

3 komentáře:

  1. Ještě moji rodiče měli pro nás, děti, album fotek - určitě si také vzpomeneš na ty velké černé obdélníkové listy, na které se růžky připevnily fotografie a listy byly šňůrkami spojené s ozdobnými deskami... Jedno takové hodně staré album rodičů ještě mám a ty vlastně je vytváříš- je to moc hezké, taková historie rodin. Tak ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak, a už vím o čem bude moje další fotokniha! Teď dělám dceři k narozeninám s fotkama Bobule... ale jelikož těch fotek po rodičích a prarodičích mám minimum, stejně si tu knihu zaslouží....

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, smekám pomyslný klobouk. To je veledílo! Máš fotoknihu krásně upravenou. Jsi na výtvarnou stránku prostě nadaná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář