27 března 2015

Velikonoční mazanec

Loni jsem se poprvé rozhodla upéct velikonoční mazanec. Většinou peču jen beránky a mazance pekla moje maminka. Její mazanec i vánočka byly vždy lahodné a s těmi kupovanými se to nedá vůbec srovnat. Kupovaný mazanec je prostě jen něco příšerného z vody, kvasnic a mouky. Ale, co se stalo. Nemohli jsme najít onen zázračný recept. A proto jsem hledala na internetu. Na maminčiném receptu bylo i důležité dlouhé kynutí. Někomu to vadí, já jsem docela ráda, protože si mohu uklidit, zajít na návštěvu nebo nakoupit. :) A kdo hledá najde.



Nejprve ukázka, jak se dařilo mně a následně recept ze stránek moc šikovné paní "Šárčina škola vaření"
Recept vypadá složitě, ale není a mám takový dojem, že i to ruční přehnětení těsta je mnohem lepší, než v elektrické pekárně. I když je těsto tuhé, stejně se s ním pracovalo dobře.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář