30 dubna 2022

O spamu jsem nevěděla

 

Tuto zprávičku dám na všechny své 3 blogy, protože na ně chodí různí návštěvníci. Dneska jsem přišla na to, že některé vaše komentáře spadly do spamu, ale ne mojí vinou.  Četla jsem je v e-mailu a netušila jsem, že na stránkách u příspěvků nejsou.  Věděla jsem tedy o nich, četla jsem je, ale.....Proto jsem zavítala do správy komentářů a tam objevila ve spamu komentářů docela dost. Většinou asi pokud se u jednoho blogera zastaví návštěvník a komentuje více článků. Já to dělám běžně, že si prohlédnu a okomentují více příspěvků najednou a nejsem asi sama. 

Pokud mi dříve nějaký opravdový otrava napsal odkazy na podezřelé stránky nebo se jeho komentář netýkal příspěvku, smazala jsem ho nadobro sama a hned.  Nemám ani nastavené moderování komentářů, a proto jsem neměla o nezveřejněných komentářích ani tušení. Už to budu kontrolovat lépe. Všem, kteří svůj komentář na mých stránkách nenašli se omlouvám, zveřejnila jsem ho a budu důslednější. Ani nevím, jaká hláška se komentujícímu ukáže, když není zveřejněn. 

6 komentářů:

  1. Majko, zatím jsem se s tím u mého blogu nesetkala. Každopádně díky za informaci. Přeji pěkný víkend a na zahradě ti moc nepřeháněj 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Občas se mě stane,že u napsaného komentáře je sdělení- uveřejnění až po schválení. Do spamu dávám komentáře tipů reklam a podobné.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruš, dívala jsem se a ve spamu na blogu komentáře nemám, ale mrkla jsem se do spamu na emailu a tam jsem jich měla pět. Na blogu je teď nějaká změna v komentování, vypadá to tam jinak, tak možná proto se ti to stalo. Jsi hodná, že si nás na to upozornila.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško já občas kouknu do komentářů v nastavení a někdy se tam objeví komentář ve Spamu, ale ten hned odsouhlasím a snad by tam příště spadnout už neměl. Také jsem jich tam za poslední dva dny, kdy jsem nebyla na počítači, pár měla. Přeji Ti hezké májové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Asi budu muset taky udělat malou inventuru. Na druhou stranu komentáře u posledních článků většinou najdu a když v mailu narazím na komentář k některému ze starších článků, nelením a ten článek si po sobě znovu přečtu, protože je důvodné podezření, že už jsem ho mohl připozapomenout :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář