21 února 2022

Jaro za oknem

Rozhodla jsem se nečíst zprávy, nekoukat na zprávy, jen co to půjde. Jsem ráda, že jsem stará a že jsem si dosud prožila velmi spokojený život v obou režimech. Udělala jsem si radost a koupila jsem si dva hyacinty. Jeden mám v kuchyni a druhý ve svém pokoji mezi orchidejemi, které vyhnaly nové květní výhony. Škoda, že v mém pokoji mám menší okno a úzký parapet, jinak bych si koupila určitě nějakou další orchidej. Na západním okně se jim nedaří. Ale tam se zase daří jiným kytičkám a tak mám z rozkvetlého okna radost. Ale brzy se tam nastěhují semenáčky s rajčaty a některými květinkami. Celer jsem zasela, ale ještě neleze.
Hyacint v mém pokoji bude mít dva květy. Až odkvetou a zatáhnou se, zasadím je na konci léta do zahrady. Dělám to tak každá rok a v zahradě mi pak dělají radost o něco později. 
Hezký den

18 komentářů:

  1. Krásné, cítím vůni až sem. Já je taky sázím do zahrádky, a možná nějaký zase vyndám a vezmu domů, ať nemusím kupovat...Jen mi s některými letos zatočil nějaký hlodavec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý nápad, vyndat a vzít domů, ale já za zahrádkou dojíždím a tak kytičky se mi nechce převážet. Možná, kdybych měla zahradu u domu bylo by to jiné. :)

      Vymazat
  2. Maruš, kvetoucí kytky na okně vždycky potěší. Na zprávy se nedívám od roku 2000 a vůbec mi nechybí. Co potřebuju si najdu na netu a nezatěžuju se věcma s kterýma sama stejně nic neudělám 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zprávy v TV také nekoukám už několik let, ale když jdu třeba do e-mailu nebo na své stránky, tak na mne vždy vyskočí nějaký titulek a já blbka si článek přečtu, protože titulky jsou mnohdy zavádějící a mají úplně jiný smysl než článek. Pak si přečtu pár diskuzí, jak se na to dívají lidi a je mi ještě hůř. Ach jo. Musím se ukáznit a fakt si tu hledět jen svého. :)

      Vymazat
  3. Já si o víkendu koupila v Lidlu květináč s pěti cibulemi hyacintů. Ty už se klubou. A kytici tulipánů a malých karafiátků. Potřebuju teď vůně a barvy jak snad ještě nikdy....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně s tebou soucítím.

      Vymazat
    2. Vendy, také si ještě něco koupím. Ty hyacinty byla náhoda při jiném nákupu ve městě. Už to jaro všichni potřebujeme cítit.

      Vymazat
  4. Mám stejné pocity. Mnoho let neposlouchám zprávy, také jsem vděčná za dřívější život v klidu. To, co se děje, bezohlednost lidí, současná šílenost politiky...i ten vítr nepřidá na pohodě. Maruško, věřme, že bude líp...musí být. Krásné kytičky, mám ráda vůni hyacintů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lado, nic jiného nám nezbývá, než věřit, že bude líp a musíme si vychutnávat drobné radosti.

      Vymazat
  5. Kytičky dělají radost i mně a den pěkně rozjasní!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě si nějaké přikoupím. Tohle byla jen tková nouzovka, že jsem šla kolem z jiným účelem. Hezký den.

      Vymazat
  6. Maruško hyacinty jsou moc krásné. Také bych si měla nějaký koupit domů. Pak dám cibulku na záhon před domem. Už tam tak skončily tři, jen z různých barev nakonec jsou zase růžové. Ale doma udělají radost, zvláště v těchto sychravých a deštivým u nás i občas sněhových, dnech. Krásné dny Maruško, a hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě krásné dny. Jaruško, tobě dělají radost i ptáčci. Máš jich na dohled stále tolik. Já bych se od toho okna snad nehnula.

      Vymazat
  7. Souhlasím zde se všemi,že kytičky dělají radost a zlepšují náladu.Zpříjemňují čekání na jaro..

    OdpovědětVymazat
  8. Majko, také mám doma pár rozkvetlých kytiček a radost mi dělají velkou. Každý týden kupuji kytici tulipánů, na farmářském trhu jsem viděla i narcisky, ty si koupím zase příště. Přeji hezký den, pá 🌼🙂

    OdpovědětVymazat
  9. To je krásné, doma mi kvetou orchidejky, ale ty nevoní

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško, taky mám na stole v kuchyni dva hyacinty. Kytičky mě vždycky potěší a nelituji za ně peněz. Je to pro radost ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško, to je krásná barvička! Sama jsem si ji nikdy nekoupila, naposled mamince k MDŽ. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář