24 prosince 2020

Veselé Vánoce


I když u nás, a určitě i jinde, nebudou tak veselé jako jiné roky. Čekala jsem alespoň krátkou návštěvu dětí s rodinami, jen tak dát si kafe, vyměnit dárky..... Napekla jsem hromadu cukroví, vánočky, nakoupila na pohoštění a nepřijede nikdo. Snaše jsem předala dárky a cukroví mezi dveřmi s rouškou na puse, dcera volala, že nemohou přijet vůbec. A to nejspíš kvůli chybě nebo přetížení testovacího systému.  Zeť se v pondělí necítil úplně ve své kůži, a protože věděl, že se v pátek chystají k nám, spojil se s lékařkou. Ta ho poslala na testy. Ve středu se dostavil, aby se dověděl, že není v systému.  Lékařka bude dostupná až v pondělí a další testy tedy až za další dva dny.  Dceři nemohu nic předat ani mezi dveřmi a nemám se k nim jak dostat, když nebydlí ve stejném městě, abych jim tašku s dárky, cukrovím a ovocem pověsila na plot.  Je to smutné, ale musíme vydržať.  

11 komentářů:

  1. Maruško, přeji krásné prožití vánočních svátků ,hodně zdravíčka a pohody.Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Majko, jo snad někdy bude lépe. Snacha dělá v nemocnici v Brně=návštěva žádná, vnučka se učí na cukrářku - je šikovná, ale cukroví ani neochutnám, druhý syn je v Boleslavy...ještě že mám manžela, člověk brble ale je rád, že SME DVA. Pokojné Vánoce - mne dnes ve 23.30 před 9ti léty umřela maminka ...od té doby Vánoce nejsou jako dřív a o těch letošních ...zbývá doufat, že bude líp. VŠEM CO SEM NAKOUKNU PŘEJI ABY VE VAŠICH SRDCÍCH O VÁNOCÍCH BYLO VÍC LÁSKY A NADĚJE NEŽ OBYKLE. - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem vzpomínala na Vánoce s maminkou. Nakonec jsem ráda, že je s námi alespoň Michal. Musíme doufat, že snad bude jednou lépe.

      Vymazat
  3. Maruško, krásné obrázkové přáníčko se sněhem. U nás byl letos jen jednou a to krátce, je to vzácnost.
    Raději se sejít později, než aby to bylo osudnou chybou.
    I tak přeji všem hodně zdravíčka i do dalšího roku. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani u nás sníh byl jen chvíli. Tuto fotku jsem fotila loni na zahradě a jakmile bude více sněhu, zase si napíšu rok 2022.😄Je to pravda s tím setkáváním.

      Vymazat
  4. Prajem krásne a pohodové sviatočné dni v plnom a dobrom zdraví!🎄⛄

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné sněhové přání,Maruško.Taky jsem prosmutnila letošní Vánoce.Přijít mohla jen dcera-pracuje v nemocnici přímo s "coronavirem",tak si udělala testy...Kluci nepřijeli.Je mi to moc líto,i slzička ukápla.Tak snad příští rok...
    Přeji krásný druhý den sváteční ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeť nakonec covid má, protože prý ztratil chuť a čich. Dcera si přijela autem pro cukroví, dárky, ovoce a vánočku, ale ani nestáhla okénko, tašku jsme položili na kapotu a ona si ji vzala až jsme byli na druhé straně ulice. Nasedla a odjela. Také mi umřel strýc a nemůžeme na pohřeb. Smutné jsou ty letošní Vánoce.

      Vymazat
  6. Maruško,
    vstoupili jsme do nového roku a já tu jsem tu s přáním a velikým.
    Doufám, že potom všem, co jsi minulý rok absolvovala, už obstojně chodíš, noha nebolí a tělo nestrádá.
    Moc bych nám všem, babičkám a dědečkům přála ten obyčejný a pohodový život, kdy jsme objímali své rodiny, děti a vnoučata
    a navzájem jsme si nebyli problémem.
    Přeji ti, od srdce a upřímně, pevné zdraví, slunce na zahrádce, pohlazení pro kočičáky a když konečně někam vyrazíme, tak svobodně, bez hadrů na obličeji a bezpečně.
    Zdravím, mávám a těším se na blogová shledání, paní cestovatelko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Simonko. Noha už je v pohodě, klidně bych i jela vyrýt ty jiřinky ponechané osudu, ale v této době se bojím jet taxíkem a na celou cestu utobusem a pak pěšky si ještě netroufám. Ale jednou to zkusím a budu vítěz nad vším. Měj se také krásně.

      Vymazat

Děkuji za váš komentář