26 října 2018

Dívka v ledu

Skvělý thriller britského autora Roberta Bryndzy Dívka v ledu je knihou, kterou nemůžete odložit. Asi bych to nevydržela v práci, kdybych měla knihu rozečtenou. Díky tomu, že jsem už pánem svého času a do práce nemusím, knihu plnou zápletek, náhlých zvratů, plnou napětí jsem přečetla, dalo by se říci jedním dechem.

Jsem si vědomá, že nejen autor, ale i skvělá překladatelka Kateřina Elisová má podíl na tom, že jsem nevnímala realitu a do knihy jsem se plně ponořila.
Ocitla jsem se v Londýně, v dnešní době, v době mobilů a moderní techniky, v době nezaměstnanosti, ale i mezi dívkami a ženami toho nejstaršího řemesla, či imigranty právě ve chvíli, kdy Andrea, dcera vlivných bohatých rodičů čelí přepadení a vede marný boj o svůj život.

Po několika dnech je náhodně objeveno tělo dívky pod ledem jezera. Později byla zesnulá identifikována jako Andrea Douglasová-Brownová. Detektiv šéfinspektor Erika Forsetová stojí před nelehkým úkolem vypátrat brutálního vraha, navíc čelí nevraživosti i svého kolegy, který se případem zabýval ještě v době, kdy byla Andrea pohřešována.

Andrea byla zasnoubená s bohatým a vlivným mužem, ale přesto si žila po svém. Vlastně všechny tři děti Douglasových-Brownových mají svá tajemství a velmi se od sebe odlišují. Nejen děti však mají svá tajemství, ale i rodiče, snoubenec Andrei a další mají co skrývat.
A mrtvých je nakonec mnohem více a zdá se, že i staré vraždy spolu souvisí. O život vrah usiluje i Erice Fosterové, chce si její smrt vychutnat......

DOPORUČUJI

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář